Податкова система Гонконгу проста, але терміни виловлює багато людей. Ніщо не приймається з вашого Paycheck щомісяця. А замість того, як ви подаєте повернення раз на рік і сплачуєте податок на себе в двох сумних сумах. На даний момент, в якому Ви можете додати додаткові збори або видати розрахунковий рахунок.
Цей посібник проходив через повний Гонконгський податковий процес для фізичних осіб. Він охоплює, які мають подати, як завершити повернення, і ключові терміни. Також пояснюється, як читати свій податковий рахунок і кожен спосіб його сплатити.
Як працює цикл повернення податків
Для більшості співробітників Гонконгський податок з податку на доходи фізичних осіб – зарплати. Покриває дохід від роботи, офіс, такий як режисерство, або пансіонат. Як працює тарифи та припуски на роботу в нашому довіднику до [Податкові ставки по сплаті Гонконгу](Фукціон-ЛІНК: блог #1, Повідомлення податкових ставок Гонконгу). Ця стаття присвячена переробці та оплаті.
Податковий рік, який називається роком оцінки, працює з 1 квітня по 31 березня. Кожного року слід приблизно таким же малюнком.
Коли | Що відбувається |
Ранній травень | Питання IRD індивідуальні податкові декларації (форма BIR60) |
Про місяць | У зв'язку з поверненням паперу. eTAX ви отримаєте додатковий місяць. |
Пізніше в рік | IRD відправляє повідомлення про оцінку та попит на податок |
Як правило Січень | Перший платіж за рахунок: кінцевий податок плюс більшість з податку на додану вартість |
Зазвичай Квітень | Другий платіж за рахунок: решта надання податку |
Ваші конкретні дати, які завжди друкуються на вашому податковому векселі, тому ретельно перевірте його.
Чи потрібно файлувати повернення?
Якщо IRD надсилає Вам податкову декларації, необхідно завершити і повернути її, навіть якщо не було податку на прибуток. Ігноруючи це може призвести до штрафів.
Якщо ви не отримали повернення, але ви заробили податковий дохід, ви ще маєте обов’язок діяти. Повідомляти ІРД у письмовій формі протягом чотирьох місяців після закінчення податкового року. Фізичні особи можуть використовувати форму IR6167 для податку на заробітну плату. Нерезиденти, сплачені за послуги в Гонконгу, можуть використовувати форму IR623R.
Як повернути податок: Гонконг крок за кроком
Ось як правильно подати податкову допомогу Гонконгу, незалежно від того, чи є на папері або онлайн.
Крок 1: Отримайте ваші документи
Перед тим як почати, збирати:
- Заява про дохід вашого роботодавця дає вам копію повернення роботодавця IR56B
- Записи обов'язкового внеску МФ
- Одержувачі для дедукцій, таких як самоосвіта, домашній кредит, оренда або затверджені пожертви
- Деталі залежностей для будь-яких норм, які ви плануєте вимагати
- Орендувати доходи, якщо ви володієте майном, яке ви відпустили
Крок 2: Виберіть папір або онлайн фільтр
Ви можете надіслати паперову форму або файл через eTAX. IRD запустив новий персональний податковий портал та мобільний додаток eTax у липні 2025 року. Наповнення онлайн швидше, перевіряє загальні помилки, і дає вам автоматичне розширення на місяць.
Крок 3: завершити повернення
BIR60 просить до вашого трудового доходу, будь-які майнові або бізнес-доходи, а також припуски та скорочення, які ви хочете вимагати. Одружена пара також оберіть тут, чи можна оцінити окремо або спільно. Якщо у вас є більше одного типу доходу, ви також можете обрати персональну оцінку на повернення.
Повідомляємо, що дані валового доходу відображаються вашим роботодавцем. Внески MPF від заробітної плати Сколите їх в дедукції замість.
Крок 4: Вхід, Відправити і зберігати записи
Зареєструйтесь і подайте його до закінчення. Якщо ви помістите його, додайте достатній час і скористайтеся правильним повідомленням. Зберігайте свої квитанції та робочі папери, оскільки IRD може запитати підтвердження будь-якої претензії пізніше.
Податки на заробітну плату за 2025/26
IRD видала 2025/26 індивідуальні податкові декларації 4 травня 2026 р. Термін подачі заробітної плати залежить від ситуації і як ви подаєте.
Платник податків | Термін подачі документів | термін подачі eTAX |
Більшість людей | 4 червня 2026 | 4 липня 2026 |
Сонцезахисники з бізнес-прибутком | 4 серпня 2026 | 4 вересня 2026 |
Сонце-підприємці повідомляють про свої бізнес-прибутки на тому ж поверненні, чому вони отримують додатковий час. Якщо ви зважите, що структура проти компанії, наш посібник підприємництво в Гонконгупорівняти два.
Якщо вам потрібно більше часу, ви можете застосувати до IRD для продовження до закінчення терміну. Податковий представник також може забезпечити пізніші дати для клієнтів.
Якщо ви не знаєте, що
Недавній або відсутній повернення може призвести до штрафних санкцій, а також продовжити невідповідність може призвести до відповідальності. IRD також може випустити оцінку, яка може бути вищою, ніж ваш реальний податок. Якщо це сталося, поставте повернення якомога швидше і зв'яжіться з ІРД.
Розуміння вашого податкового рахунку
Після обробки вашого повернення, IRD надсилає повідомлення про оцінку та попит на податок. Зазвичай показує дві суми.
Остаточний податок та на надання податку
Остаточний податок - це баланс, який ви вже протягом року ви просто повідомили. Надання податку є передоплатою за поточний рік, як правило, на основі Вашого останнього доходу. При отриманні остаточної оцінки наступного року, сплачений податок, який ви сплачуєте.
Більшість векселів розщеплюють платіж на два вклади. Перший покриває кінцевий податок плюс більшу частину податку на додану вартість. Другий покриває решту податку на додану вартість через кілька місяців.
Якщо ви вважаєте, що оцінка неправильна, ви можете ввести заперечення в письмовій формі протягом місяця дати повідомлення.
Холдинг податку на додану вартість
Якщо ваш дохід падає, ви можете сплатити менше податку на доходи. Найпоширеніша причина полягає в тому, що очікуваний чистий дохід за поточний рік буде менше 90% від минулого року. Інші підстави включають в себе припинення роботи, що набуває права на новий припуск, або об'єктовано до попередньої оцінки.
Програма повинна бути виконана в письмовій формі. Досягнення ІРД на пізніх двох датах. Перший - 28 днів до дати оплати, а другий - 14 днів після вистави. Наприклад, власне керівництво IRD показує вексель, виданий 5 серпня 2026 р. з першим влаштуванням через 4 січня 2027 р. Термін зберігання для цього встановлення 7 грудня 2026 р. Фізичні особи можуть застосовуватися онлайн або використовувати форму IR1121.
Гонконг Pay Tax Методи
Способи оплати платників податків ГК використовують найбільш електронні, і багато роботи цілодобово.
Мета | Як працює |
Платіжна система Faster (FPS) | Сканування QR-коду FPS, надрукованого на вашому податковому векселі з вашим банківським або електронним додатком |
Інтернет-банкінг | Оплатити рахунок через онлайн-плату банку |
ПЕС | Зареєструвати рахунок по телефону або онлайн за допомогою IRD торгового коду 10, потім оплатити |
Банк банкомат | Використовуйте опцію оплати рахунку в банкоматі |
Магазини | Оплатити готівкою в магазинах-учасниках з вашими штрих-кодованими векселями, до HK$5,000 за векселем |
Поштовий відділ | Оплатити особисто в поштовому відділі з вашим векселем |
Чекк на пост | Відправте перехресний чек на ІРД, з номером рахунку від вашого рахунку, написаного на зворотному боці |
Кожен рахунок має власний номер облікового запису, тому використовуйте для кожного платежу право. Електронні послуги мають добові строки та ліміти транзакцій, тому перевірте свої дані до дати проведення. Запобігання платників податків може знайти інструкції з передачі на платіжних сторінках IRD.
Якщо Ви не можете платити за час
Не ігноруйте рахунок. IRD може додавати 5% надбавку до податку, не оплаченої датою. Якщо сума ще не оплачена через шість місяців, можна додавати додатково 10%. IRD також може приймати дії з відновлення, такі як запитання вашого роботодавця або банку, щоб сплатити суму, яку ви оплачуєте.
Якщо ви зіткнетеся з фінансовою складністю, застосуйте до ІРД для оплати за вкладами якнайшвидше. Перед тим як сплатити податок, ТПВ, які очікують, що проблема повинна звернутися до ІРД до дати, не пізніше.
Податок доходів в Гонконгу для розтратів: Прибуття та орендування
Податком на прибуток у Гонконгу для виплат слідувати тим самим правилам подачі документів для місцевих мешканців. Якщо ви приїжджаєте або залиште кілька додаткових точок.
Коли ви
Введіть номер мобільного, який Ви вказали при укладаннi договору з банком - для ідентифікації. Якщо ви не отримали один, але заробили податковий дохід, повідомляємо ІРД протягом чотирьох місяців ліміту. Переміщення персоналу слід відокремити свою податкову позицію одночасно Гонконгська віза працевлаштування.
Коли Ви
Якщо ви не залишите Гонконг на хороший або тривалий термін, ваш роботодавець повинен повідомити ІРД принаймні один місяць до вас. Після того, як ви покажете лист випуску від IRD, роботодавець зобов'язаний тримати гроші, які були передані вам, поки ви не покажете лист релізу. Для того, щоб отримати його, врегулюйте свій податковий рахунок до вильоту. Також дайте адресу електронної пошти IRD, щоб отримати доступ до цього.
Перебування на вершині Вашого податку
Більшість податкових проблем в Гонконзі приходять з пропущених дат, а не складних правил. Після того, як Ваші документи прийдуть до дати повернення. Встановити гроші біля кожного місяця, щоб січень-експерт не був шоком.
У нас є багато людей, які поєднуються з нами Керівництво компанії Гонконгу. Якщо Ви замовляєте компанію і хочете допомогти з поверненням роботодавця або обліком заробітної плати, наші бухгалтерська та бухгалтерська командаможе підготувати їх. Для особистих або бізнес-податків, наші податкова консультаціяможе переглянути своє положення.
Якщо ви налаштуєте в Гонконгу і хочете, щоб один партнер компанії, банківської справи та податкові питання, LAINEXUSможе направляти вас через кожен крок.
Питання та відповіді
Q: Чи можу я звернутися до мого облікового запису Гонконгу онлайн?
Так. Ви можете подати через eTAX за допомогою Особистого кабінету IRD або мобільного додатку eTax. Онлайн-перевірки для поширених помилок, як ви йдете, і це автоматично дає вам додатковий місяць у порівнянні з терміном подачі паперу.
Q: Що таке термін подачі заробітної плати, якщо я файл на папері?
Як правило, один місяць з дати видається повернення. За 2025/26, повернення було видано 4 травня 2026 р., тому більшість паперових повернень були обумовлені 4 червня 2026 р. Сонцезахисники з бізнес-середовищем до 4 серпня 2026 року.
Q: Чому мій податковий рахунок вище, ніж я очікуваний?
Вексель, як правило, включає в себе надання податку на поточний рік з урахуванням остаточного податку на минулий рік. Що може зробити перший рахунок великим. Якщо ваш дохід є спадковим, ви можете мати можливість утримати податок на надання послуг.
Q: Чи можу я сплатити податок Гонконгу кредитною карткою?
ІРД не списує кредитні картки серед стандартних способів оплати. Більшість людей оплачують ФПС, інтернет-банкінг, ППС, банкомат або в магазині зручності. Введіть номер мобільного, який Ви вказали при укладаннi договору з банком - для ідентифікації.
Q: Що відбувається, якщо я залишаю Гонконг без сплати податку?
Ваш роботодавець зобов'язаний повернути гроші до тих пір, поки IRD видає лист випуску. Податок не оплаченого податку також може залучити надбавки та дії відновлення. Сплачуйте свій рахунок і дайте адресу електронної пошти IRD перед вами.